lördag 28 april 2012

Hoppar två steg i taget...

Veckorna flyger fram! Känns så konstigt! Det går för fort nu! Eller ja.... Både och på nått vis! Jag längtar efter mer tid här och nu och drömmer samtidigt om gröna träd och sol och värme!
Denna veckan hoppade iväg!


Övat inför Julton


Skrivit en krönika..... Jag hade tänkt att på börja mina tankar om innehållet i nästa krönika nu i helgen som kommer... Blev inte så... Den skulle in tidigare än planerat plus att det var långhelg. Men nu är den inne!! Det gick åt några koppar kaffe;)


Vi har varit på cirkus oxå..... Det skriver jag om imorgon nu ska jag sova! Lisa är en trött tjej ikväll!

Natten som gick var vi 4 i vår säng!
Nu i natt, ja då är jag själv.....
Kontrast!!



2 kommentarer:

  1. Jag hoppas inte att du börjat öva inför JULton redan nu..eller har jag missat något? :)

    SvaraRadera
  2. JULton??? Det är till att vara ute i GOD tid minsann! ;-D

    SvaraRadera