lördag 7 april 2012

Skärtorsdag

Det var en dag att minnas! Hela förmiddagen laddade jag för att kunna sjunga! Jag är verkligen ledsen för att inte influensan/förkylningen vill försvinna från min kropp! Jag känner mig så begränsad! Jag är ju väldigt beroende av min röst....

Varmt vatten, starka halstabletter, nässpray och extra tabletter med kortison! Tack Gud för kortisonet!!
De tre sångerna gick bra! Helt otroligt! Jag hoppas att de som lyssnade inte hörde att jag var totalt förstörd i luftrören!

Rebecka sov hos mormor och morfar, så när Petter slutat jobbet gjorde han en uppsamlingsrunda. När vi alla landat här hemma bar det iväg till Ikea i Jönköping! Där var vi hela kvällen! Möbler till Rebeckas rum!!

Väl hemma började Petter montera dessa platta paket! Gick och lade sig kl 03.00!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar