måndag 2 april 2012

Resedagbok


I lördags var det då äntligen dax! En resa till Hawaii var inbokad! Våra fina vänner Johan och Emmelie fyller under detta året 35 år och firade detta med att ordna en otroligt fantastisk välplanerad och underhållande fest! Här får ni några bilder från eftermiddagen, kvällen och natten! Vi samlades hemma hos dem kl 16.00 för tårta!








Dax att skåla lite och för avfärd med apostlahästarna ta oss igenom Tidaholm till flygplatsen:)







 Tre flower power brunetter i Guld!

 Här når vi flygplatsen..... Nu är det bara att vänta.... Narkotikahunden var ute och inspekterade... Hunden gjorde fynd....

 Jag är ju inte så bra på att vänta.... Så då sjöng vi en sång! Med väldigt djupa knäböj... Idag måndag har jag ont!! Stapplar mig ner för trappor som en 90 åring... Träningsvärk!!

Men tiden gick fort :)


Otroligt välfungerande personal... De har nog varit på teambuildning;) 



 Passet var godkänt och biljetten var rätt... Bara säkerhetskontroll och tull kvar.....



 För vissa var det svårare att ta sig igenom än andra.... Jag fick lämna igrån mig min Psalmbok och det vita pulvret jag hade gömt i den:(


 Besättningen : Kapten Johan, Andre kapten Fredrik, Flygvärdinnorna Emmelie, Martina och Martina tog hand om oss under hela resan!


 På plats i planet!


 Väl framme på Hawaii var det skönt att få röra på sig till lite musik!


TACK Johan och Emmelie för allt ni fixat! Jag hade en fantastisk eftermiddag och kväll! TACK alla andra medresenärer för trevligt sällskap!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar