söndag 15 april 2012

En helg i april

Humor;)
I fredags fann jag denna tumstock i mitt postfack på jobbet! Anna-Lisa hade läst min krönika, där jag skrivit att Aron förstört Petters sista hela tumstock..... Omtanke!! Tack Anna-Lisa!!


Bildresume' från helgen kommer här:


Bullbak





Det blev bullfika med Christina, Carl- Johan, Erna , mamma och pappa! Mysigt!!


Anki du min underbart omtänksamma vän!!


Lördag morgon.... Tidigt! Begav vi oss iväg till Vänersborg på Rebeckas gymnastiktävling!


Tova och Rebecka lunchar i duschen;)





Många gymnaster var det:)


Det var kul att se våra duktiga tjejer från Tidaholm!
Efter denna dag var vi värda en... Eller flera praliner








All övrig tid i helgen har vi flyttat runt saker och rensat!! Snart är vi i hamn för den här gången!


Helgen slutade med en underbar konsert med Vulcans Musikkår!! Jag är stolt över att vi har en så duktig musikkår i Vår lilla stad!! Tack Peter S, för att du drillar dem så bra!! Tack till Tina och bo frid för vacker sång och Sören och Kent för bra ackompanjemang!


Att gå med Rebecka på konsert är så mysigt!! Underbara lilla Rebecka!!!

Nu ska jag sova och imorgon när jag vaknar så vill jag vara fri från hosta och onda bihålor!!! Så det så!! Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar