torsdag 19 april 2012

Livet ler

Livet ler mot mig!! Ja jag är inte av med min hosta och huvudet smärtar.... Men annars!! Igår var det onsdag! ingen vanlig onsdag då vi hade körövning med Gospelkören i måndags... Blir lite veckovill när inte gospelkören övar onsdagar...
Igår var Kartin och Krille och deras barn här! Jag klippte några av dem och så åt vi kvällsmat tillsammans! Mysigt!













Theo har det inte lätt! Aron ser upp till honom! Aron är lite envis och snart tre... Det är tufft om man heter Theo! Tack Theo för att du har så stort tålamod med vår lille prins!








Jag fick en jättefin present av dem!! TACK!! Det doftar rosmarin  i köket! Den doften får mig att längta till Sardinien!






Idag började jag min dag i kyrkan! En stund för eftertanke! Det är inte fel! Magnus delade med sig av så många fina kloka tankar! Jag kommer leva på dem länge! TACK Magnus! På jobbet har det varit en ganska tuff vår. Men nu känns det som den här terminen kommer att ros iland den oxå! Gergana är en klippa! Gergana är alltid en person att räkna med! En person att lita på! Tänk att jag får ha dig Gergana som både vän och kollega! Tack för att du alltid finns här för mig!!




När vi kom hem från jobb och dagis så fick lilla Sally lite mystid med Aron:)







ikväll har Christina varit här en stund! Hon åt kvällsmat med oss. Christina är en väldigt fin människa!! På alla sätt! En underbar moster!! Christina har en underbar liten mage.... Bebismage:)
Vad vi väntar.......
Idag fick jag oxå en mysig stund med Helena! Jag är så glad för vår vänskap!! Den är äkta och innerlig! 

Nu sover både Aron och Rebecka! Båda sover i sina sängar i sina rum..... Jag sitter och bloggar och slänger ett öga på tv. Petter är i Stockholm med jobbet.... så det är konstigt tyst här i huset....Ska snart gå och lägga mig! Jag är trött! Trött, trött och trött...... Hostar på nätterna, så det är svårt att få sova.... Jag längtar efter att vara full med energi.....






En lycklig och tacksam Lisa loggar ut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar