onsdag 11 april 2012

Min dag!!

Min 35 årsdag!! Jag fick galet många grattishälsningar! På fb, sms, mail, blommsterbud och telefonsamtal! TACK alla som kom ihåg mig på min dag!
Här kommer lite bilder från i söndags!


Underbar sång av Petter, Aron & Rebecka blev jag väckt till! Paket och mysig och god frukost väntade sedan:)









Vi åkte till Jönköping och åt god middag! Det var en ljuvligstund! Man tror knappt att den var på riktigt! Aron och Rebecka var helt fantastiska! Rebecka brukar ju kunna sitta still;) men Aron....



Men prins Aron var overklig! Sedan strosade vi ute på piren. Inga längre promenader då jag hostar så fort jag rör mig:(








Min fina underbara älskade Rebecka!!





















































Dagen avslutades med rosabubbel! Bra dag!











Natti natti:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar