onsdag 31 oktober 2012

Kära dagbok

Varsågoda min måndag presenteras så här:

Måndag den 30 oktober

Kära dagbok!
Idag var jag trött när jag vaknade. Men mycket roligt väntade mig, så jag gick upp!
Massa kaffe till frukost! Idag hade jag frukostsällskap av Aron, Laila och Rebecka!
Jag jobbade en sväng! Sen åkte vi till Falköping! Då var även Vera och Christina med!
Det var mysigt!


Vi träffade tomten!! Lycka!!








Söta, mysiga, fina och alldeles underbara lilla Vera!


Vi Fikade där! Jag, Laila och Christina åt en mycket god ostkaka!!








När vi fikat färdigt åkte vi hem och jag kokade potatismos och letade fram utklädningskläder!
Åkte fram till stan och köpte present! Hem igen! Hjälpte Rebecka att ta fram kort. Christina och jag hjälptes åt att fixa det sista med moset! Det blev grönt, med hjälp av broccoli och spenat!
Nu var det dax att åka och fira ett gäng godingar!
Alla har fyllt år! Vi har bara inte hunnit ha kalas! Men nu var det dax och mysigt var det! Jag är så glad över att få lära känna dessa mammor och barn!!!


Korv med "grodlårsmos".








Fia och Isoldes tårta! Aron älskade den!!


Annas fingrar!





Paket!!
När vi kalasat färdigt, så åkte jag hem och hämtade Rebecka och körde henne till ett kalas! 2 kompisar skulle firas med ett pyjamas party!
Hemma igen! Myste med Vera en stund i soffan!!
På med träningskläderna! Ut och springa lite! Det gick bra! Inte långt, inte supersnabbt! Men jag gjorde det och jag tyckte det var underbart skönt!!
Efter dusch, så blev jag serverad en fantastiskt god fisksoppa som Christina lagat!
En härlig tisdagskväll i vårt kök! Christina, Vera, mamma, pappa, Erna, Laila, Petter, Aron, Rebecka och jag vid vårt köksbord!
Tack Christina!


Lite kaffe och umgänge avslutade vår kväll!


Avslutade gjorde jag i tvättstugan! Det är ju så roligt att tvätta;)
En bra dag kära dagbok!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar