fredag 26 april 2013

Det går åt rätt håll!!!

Det är fredag och saker och ting börjar åter falla på plats!!
Jag är så glad för att jag bor i Tidaholm!!
En kommun att trivas i!!
Jag är tacksam för hjälpen med lokaler till Musik & Körfestivalen från Kultur & Fritidsförvaltningen!
Så fantastiskt!!!

Igår bokade vi..... Nu är det klart!!! Härlig känsla!! Nu detaljplanering!!


Peter hade köpt Fryspizza och läsk:)!
Jag har så fina och underbara arbetskompisar!!



Här är några fler av mina Goa kollegor!!


Solen var framme igår!! Dock inte trädgårdsmöblerna!!


Inte så lätt att fota ett gäng rockande underverk!!


Alltså!!! Ni förstår.... Jag har så många fina människor omkring mig, så det är nästan overkligt!!
Jag blir inte ofta mållös.... Men det händer... Jag fick blomsterbud till jobbet!!

Tack snälla Martina!!! En uppmuntran!! Det blev lättare att jobba!!!



När jag landade här hemma igår kväll så höll Petter på som bäst!!
Det går undan!! Du är grym Petter!!


En vägg:)



Då så Lisa!! Ny dag nya utmaningar! Idag kurs i Hjo!!
Allt gott till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar