tisdag 2 april 2013

Känner livet i mig!!

Nu så! Nu är det vår!! Det är april!!
Jag känner livet i mig!! Nu kör vi!! Ingen återvändo!! Massa Jobb!! Massa fix här hemma!! Massa träning!! Så då så!! Välkommen ljuvliga vår!!

Påsken har varit kanon! Här kommer ett gäng bilder!


Påskhönan har varit på besök!!



Påskmiddag hos mamma och pappa!! Leta ägg stod på programmet!!








Hockey när den är som bäst!! Slutspel! Tyvärr går det sådär... Men jag hoppas!! Lycka till FBK!!



Farmor trollband alla kusinerna med sitt berättande!! God middag, påsktårta och mys på Stengärde!!





Härlig och rolig påskafton!! Nora och jag på klappbryggan! Vi började med lite mingelmys där!



Vi var inte ensamma där;)




Sedan blev det förrätt på Torggatan!

Påskäggsletande på Kullö och sedan varmrätt och Påsktårta hos Mauritzsons!! Tack!!


Jobb! Underbara Änglabus och Himlakul!!





Aron hissade flaggan!


Petter har fixat värmen... Till nästa vinter!





Imorgon är det dax för skola, dagis och jobb!! Sommartiden är spännande för en nattmänniska....
Ska försöka sova nu!! Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar