måndag 22 april 2013

Med sprakande färger!!

Lördag morgon och solen sken!!
Långfrukost med båda barnen och Petter!
Sedan iväg på jobb! Kören Himlakul sjöng på torget! Å det gjorde de mycket bra! De är som ett helt gäng med sprakande färger!!
Efter vi sjungit gick vi för att äta lunch tillsammans! Mysigt!!


Aron med sin nya vän!!





Ett gäng sprakande färger!!


Eftermiddagen rullade på här hemma i ett rasande tempo!


Vi röjde ur hallen på övervåningen!! Nu ska vi äntligen bli av med den förskräckliga bården!


Eller ska vi behålla den?
Taket ska målas och jag tror bestämt att Petter inte kommer tillåta att det ser ut så här:





Jag stod ute på altanen och strök mig igenom ett jätteberg av tvätt!


Aron gillar skjortor! Det är jag glad för oftast..,,


Men att stryka de små ärmarna och kragarna.... Det gör mig inte så glad....



En härlig fikapaus blev det oxå!! Helena kom förbi och förgyllde vår eftermiddag!!


Bibbi hade bakat en fantastiskt god nötkaka till oss!! Mmmm:)


Aron vår lille prins fick följa med P-A och Carro på äventyr!
Aron älskar verkligen dessa två!!


Han var mycket nöjd och glad när han kom hem!!











Nu var det dax att ta kväll!! Sätta sig lite! Äta mat och varva ner lite....
Det blev inte så..,,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar