onsdag 24 april 2013

Det skulle vara en ljuvlig känsla....

Det skulle vara en ljuvlig känsla att få bocka av en hel massa saker på mina/våra listor!!

Allt som jag jobbar med just nu ligger lixsom som stenciler, lappar utspritt på ett bord.... Inget papper är klart att sätta in i en pärm... Allt jobbas med!! Samtidigt och parallellt....
Önskar, drömmer om att få bocka av en massa saker idag!!
Känner mig taggad!!
Orkar inte ha alla bollar (typ 100) i luften länge till!!
So Here we Go Lisa!!! Heja heja!!!

Hemma.... Här fixas det oxå!! Petter sliter som bara den!!
Hoppas att badrummet snart är färdigt!! Igår kom porslinet!! Spännande!! Så det är nära nu!!






Kyrkan.... Vår fina kyrka!!!
Det kommer att ta tid att få den iordning!
Det gör ont i mig att veta att det var anlagt!!!





Det här är inte roligt att se!!
Det gör ont och jag blir ledsen!!

I dessa tider då alla på jobbet jobbar som tokar för att fixa och trixa, så ser jag ett fantastiskt arbetslag!! Ni är grymma!! Så mycket energi och vilja att försöka få allt att bli så bra så möjligt!! En Megakram full med tacksamhet vill jag ge till våra vaktmästare, Marie,Moa, Sanna och Niklas, till vår chef/kyrkoherde Agneta, till vår spindel i nätet av bästa sort Linnea och till Gergana!! När man jobbar med er så är inget omöjligt!! Ni är fantastiska!!!

Då så!!! Dagen är på G!! Jag är på G! En kopp kaffe till så ska jag nog fixa den här dagen oxå!! Det är ju kördag!!! Jippi!!



Bilder från igår!! Fortbildning!! Då var jag i Jerusalem en sväng! Dit skulle jag vilja återvända - In real life!!














Kunde varit i Judas hand... Räknandes 1,2, 3, 21, 22...,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar