söndag 14 april 2013

En vecka går fort...




Med tempot vi hållit denna vecka så har det gått åt ganska mycket kaffe!!!!


Tur att jag har mysiga ungar som trots sega tidiga timmar innan skola och förskola ger energi!!








Anki gav mig en energikick i veckan!! Jag blev bjuden på lunch och fick en mycket väldoftande födelsedagspresent!! Bild på den väldoftande presenten kommer senare!!
Tack snälla Anki!!! Du är en underbar vän!!!!


Trassel och otekniska sidor har visat sig hos mig....


Möten har klarats av...


Sångstunder med stora och små!!


Vi har firat Alfreds och Rebeckas dopdagar!! Mystorsdag med Fam Granqvist!!


De här fina ljusen fick jag av dem i födelsedagspresent! Tack!!!


Träningen har gått bra denna vecka!! Hoppas att det fortsätter så!!!


Nu har jag äntligen kommit igång att träna ute i gymmet oxå! Inte bara pass!!




Vintern kom tillbaka....


Megaflingor dalade ner..


Den här gången var den inte välkommen!!!


Mys!


Musik!


Kräftor!

Det har vi oxå hunnit med!! Nu ropar tvätthögarna och dammtussarna på mig!!!
Bäst att skynda sig dit!!!


1 kommentar: