söndag 14 april 2013

Det tar på krafterna!!

Det tar på krafterna att fylla år!!! I måndags då blev jag 36 år!!
Det blev en oväntat bra dag!!
Jag väcktes, ja det är sant!!!! Jag väcktes av härlig sång och frukost på sängen!!















På jobbet blev jag ordentligt firad!! öppethusgruppen sjöng så fint!! Fia, Isolde och Isidor överraskade med paket!!
När jag jobbat klart första delen av dagen så kom jag hem och då var Bibbi här. Hon hade hämtat Aron. Bibbi hade bakar bullar och tårta!! Så det blev ett spontant födelsedagsfika!!


Jag fick oxå en mycket vacker orkidé!


När vi fikade knackade det på dörren! Då kom Maud från Lidéns med en fantastisk bukett!!






Tack snälla Morgan, Lisa och Emil!!

Efter ett härligt tårtkalas med en ..... eller två mycket goda espresso ( Fick en stor espressobryggare av familjen) så bar det iväg på möte!!
De sjöng även där!!!! Firad överallt!!!

Hem igen för att avsluta dagen!! Då blev det ett litet spontankalas med kvällsmat!!
Petter grillade och till det blev det pommes frites i den nya fritösen som jag oxå fick av familjen!! Tack snälla Petter, Rebecka och Aron för allt ni fixat för mig!! Det är kärlek!!
Christina och Vera var här och mamma och pappa!! De skämde oxå bort mig...





Jag gick till sängs på måndagskvällen fantastiskt tacksam!!
36 år!! Firad som om det var 40 år!!!




Tack Gergana!!!












Tack Helena och Magnus!!

En oväntad bra dag i mitt liv!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar