lördag 6 april 2013

Fredagen är över!

En vacker fredag med fruktansvärd träningsvärk!!! Tack Sofia för den!!! Mina ben värker och bränner!!! Det är bara att bita ihop!! Jag har inte tränat på länge så vad trodde jag?!
Nu hoppas jag att vara på G!!
Jag mår ju så bra av att träna! Ska försöka prioritera detta nu!!

Igår träffade jag äntligen en av mina vackraste vänner!!! Hon är så fin så man kan tro att hon inte är på riktigt!! Men det är hon!! Grattis Martina!!! Hoppas att du själv ser hur otroligt vacker du är!!!
Martina och jag tränade tillsammans! Vi hann prata en hel del oxå😜!!
På söndag är vi påt igen! Energy Here we Come!!

Lånade en bild på Martina och lilla Olivia från fb!


Jag har nu tagit mig till sängen!
Jag är pigg!!! De andra sover... Jag slumrade till en stund i soffan förut... Dumt!!!




Aron låg och sov i mitt knä! Så mysigt!!!





Aron och jag ska mysa rejält i helgen! Petter och Rebecka ska till Varberg med innebandy!!







Summasummarum så har jag hunnit med massa saker idag!! Jippi!! Jobbat på som hejsan! Fick massa gjort!! Skönt!! En Ringleden med underbara Anki, Kaffe på altanen med familjen, tränat ett core pass med fina Sanna som sällskap, handlat, grillat och avnjutit gott vin, chattat med en vän från Italien, pratat med moster och lite annat!!!



Idag fick jag oxå ett telefonsamtal som gjorde mig glad!

Nu så... Dax att försöka göra ett ärligt försök att sova! Kl.7.00 ska jag upp och fixa frukost till Varbergsåkarna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar