söndag 7 april 2013

Så mycket kärlek 2


Nått hände... Delar av mitt förra inlägg försvann:(
Ja å såklart menade jag 2014! Då så, då fortsätter jag!

Tack snälla Per för en trevlig och mycket god 30 årsfest!!! Tack Maria och Arvid oxå förstås!!!

När vi parkerade utanför deras hus så sa Aron nått mysigt!

Vi Har fått låna mamma och pappas ena bil i helgen ( läs, de senaste 2 veckorna)
Det är en hederlig gammal Volvo!!
Aron hoppade ur bilen och jag satte nyckeln i billåset och vrider om! Då säger Aron- Vad coolt!! Vad coolt med en nyckel som man vrider runt med mamma!!

Ja... Vi trycker ju bara på en liten knapp på nyckeln nu för tiden...

En dag med Aron är så ljuvlig!! Han är så fin min lille prins!!!

Jag hade lovat Aron att sova över hos honom i natt! Så här ligger jag nu och hoppas att sova gott!


Här under sover jag!! Bredvid Aron och alla hans Bä:n


Önskar er en God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar