tisdag 30 april 2013

Livet!!!

Idag fyller min mamma år!!

Jag kan inte sjunga för henne idag! Jag har halsfluss, så rösten är inte vad den borde vara!!

GRATTIS MAMMA!!
Jag önskar dig allt gott i livet!! Njut av vänner, njut av barnbarn, njut av pappa och ert liv tillsammans, njut av att vakna upp till en ny dag!!!
Jag älskar dig mamma!!!



Idag tänker jag mycket på min vän Louise och hennes familj! Louise och jag gick i samma klass på gymnasiet.
Idag ska de tacka och överlämna deras mamma, mormor, farmor och maka Gunn till Gud!

Vi vet inte hur många dagar vi har! Vi vet att livet på jorden har ett slut! Ibland kommer slutet fortare än vi anar och vill.
Jag är tacksam för att jag har en tro som ger mig hopp!!!
Livet på jorden är slut för Gunn, nu väntar ett liv i "himlen"! Ett obegränsat liv fullt av kärlek!!


Som en bro över mörka vatten, skall jag bära dig!


Livet!!
Livet är så självklart! Livet är så skört. Livet är så orättvist! Livet är så spännande! Livet är så underbart! Livet är så mycket.....
Livet är så stort!! Från den stund liv skapas så är det ett mysterium!
Jag är tacksam för mitt liv!! Det är inte rakt, bekymmerslöst och enkelt men det ÄR!!
Jag ska leva så meningsfullt jag bara kan tills min sista dag på jorden är kommen!


Önskar er alla en fin Valborgsmässoafton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar