torsdag 11 oktober 2012

Då har tionde blivit elfte!

Emmelie och Johans lilla / lille,väntar på sig!! Nu är tiden ute nu kan du komma!! Vi väntar på dig! Det ska bli så mysigt att se Alfred som storebror! All lycka till er!!

Jag ligger nu i sängen.... Jag är trött!! Sov trött:)

Så det får bli ett kort inlägg!
Dagen började med en liten promenad! Aron och jag!! Vi mötte Nina och Anna så vi tog sällskap en bit! Mysigt!

Sen var det jobb! Onsdag är det kördag!! Älskar det!! Idag var Aron med på barnkörerna! Han älskade det!!

Efter Gospelkören nu ikväll så tog jag och Katrin en vända på Ringleden! Skönt!!





















Några av mina nya vänner har varit i kyrkans hus hela eftermiddagen och kvällen och lagat mat till morgondagens Familjebuffe i kyrkans hus!! De är så mysiga!! Jag är så glad för att de hjälper oss med att laga mat!! Tack snälla ni!! Ni berikar mitt liv!!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar