onsdag 3 oktober 2012

Pärlsocker & korv

Ledig dag!!!! Yea!! Insåg att det var nog bäst att ta en sådan!! Rebecka gick till skolan och jag myste ner mig under en filt i soffan med håret i stor knut, linne, trosor och osminkad med en stor kopp kaffe!! Underbart!!! 20 min senare vaknade Aron och vi myste vidare!
Han frågade mig - varför ligger du här med håret sådär för mamma!?




Det gick åt en del kaffe här igår:)

Plockade lite, läste för Aron, myste med katterna, och lekte lite innan vi fixade chokladbollar!! Arons favoritkaka!!!





Pärlsocker har vi nu överallt!! Men det får det vara värt!!

När Rebecka slutat skolan åkte vi med Christina och Vera till Kinnarp!! Shoppade lite....

Vi åkte till mamma och pappa på kvällen! Kvällsmat och tid att umgås!! Tur att de bor här i Tidaholm!! Korv i bröd serverades!! Tack!! Mysigt!!


Underbara Vera!! Vem kan motstå dessa gossekinderna? Inte jag i allafall!!!!



Faster och Vera mys!!!



Två fina tjejer!!



1 kommentar:

  1. Jag skulle gärna nypa i och pussar på de kinderna!!:-)
    Jag, mamma o Lisa har också varit i Kinnarp idag!!

    SvaraRadera