måndag 15 oktober 2012

Skratta eller gråta

I en skoaffär i Skövde söndagen den 14 okt
- Petter ska mäta Arons fötter för att se vilken storlek som blir bäst för honom.
Aron sitter på en pall.
Ett biträde kommer fram och säger till Petter att Aron måste stå upp för att det ska bli bäst!
Aron vill inte, men Petter säger till honom och han gör som han blir tillsagd.

Jag är inte där vid det tillfället..,

Vi kan inte bestämma oss, utan lägger undan skorna en timme och går vidare.

När vi bestämt oss går vi till butiken igen.
Vi betalar och på vägen ut stannar Aron upp och säger till ett biträde ( jag vet ju inget om vad som har hänt innan)

- Du får inte säga till mig att jag ska stå! Jag ville sitta på pallen!

Han är mycket bestämd i rösten, men har glimten i ögat!

Hon skrattar lite lätt och säger- har han inte släppt det än?

Petter fick förklara för mig vad som hänt....
Lille Aron!!! Han sätter man sig inte på inte!

Idag har jag fått ganska mycket gjort.....
Finns mer att göra dock...,
Det har regnat mest hela dagen!! Gråt och blött!

Nu ska jag sova!!! Imorgon är det måndag igen!!! Jisses vad en helg kan gå fort!


Grått och blött!






Mysig söndagskväll!!

1 kommentar:

  1. Hahahaaaaaaa! Skratta på tycker jag! Är det möjligtvis så att han är liiiite lik sin mamma? Henne sätter man sig heller inte på... Fniss! <3

    SvaraRadera