söndag 14 oktober 2012

Vaknat upp

Jag har vaknat upp till en ruggig och kall oktober morgon! Jag har sängen för mig själv!!!!

Aron som sovit som ett plåster på mig inatt, har gått in till Rebecka! Det är så mysigt och höra dem ligga och små prata och titta på tv.
Rebecka har just visat sin lösa tand och förklarar att man ska tappa alla tänder och få nya! Aron frågar då lite om tandläkaren har nått med det att göra.... ( Aron + tandläkare = inte bästa relationen)
Rebecka frågar Oxå Aron- du ramlar inte ur va? -Nej då, jag håller i täcket!

Idag väntar en ledig söndag! Har dock väldigt många planer för den..... Vi får se vad som blir! Petter är ute och jagar.

Igår var jag och Aron på Stengärde och hälsade på Franco och Siri! De verkade ha hittat sin plats!!


Aron och Siri


Jag och Franco


Jag tog mig en liten promenad i skogen för att se om jag hittade något "pynt" att ta med hem! Några pinnar och lite mossa fick följa med hem! Det var så fruktansvärt kallt..... Så det gick inte att tänka ordentligt!!!! Gråkallt!! Gick rätt in i kroppen och den kylan är svårt att bli av med!! Tur att det är fint ute.... Annars hade jag flytt!!!!! Tagit på mig mer? Jo det kunde jag gjort....

Men den där sortens kyla tränger genom det mesta!! Då hade jag nog fått tagit mig en löprunda om jag skulle klarat mig från att bli genom kall!



Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen.....
Behöver kaffe!! Mycket kaffe!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar