torsdag 18 oktober 2012

Sjukhus, radio och champagne!

Torsdag morgon!! Ja ha ja..... Jisses vad veckorna springer iväg! I tisdags var en bra dag! De flesta dagarna i mitt liv är bra!! Gött:)
Besök på Sjukhuset började jag med! Katrin var så snäll och följde med mig. Det var mysigt att ha med sig någon. dessa dagar då jag ska på kontroller gör att jag blir påmind om att jag har en sjukdom! Jag är sjuk! Jag tycker det är jobbigt..... Jag mår bra i min sjukdom nu. Men det är ju så att min kropp har lurat mig förr. Så därför kan jag inte alltid lita på min känsla. Jag mådde bra! Mina värden var bra! Nu ska jag bara bli bättre på att ta det lite lugnare ibland..... Ett livsprojekt.....




Sjukhuset är verkligen så fult!!!
Mys, pepp och det här är jag värd Frukost med Katrin!!! Tack snälla fina du för att du finns vid min sida!!! Tacksam!!!




När besöket på sjukhuset var gjort blev det lite jobb gjort!
Efter att jag hämtat Aron på dagis så åkte vi hem till Sofia, Isolde och Isidor! Isolde och Aron lekte jättebra!! Jag är så glad över att ha Sofia som vän! Enkelt, äkta och ärligt- så är vår vänskap!!
Andrea, Christina och Vera kom hem och jag klippte Andreas. Sedan var det dax att gå på konsert!! Rebecka, underbara unge!!! Hon älskar sin fiol!! Jag är så lycklig över att vi i Tidaholm har en sådan fin Kulturskola!
















Jag väntar..... När ska minipyret komma ut.....
All lycka till mor, far och bror som troligtvis väntar och längtar till max!!!




Onsdagen började tidigt!! 6.30 åkte ett gäng glada gospelkörare till Skövde för att vara med på Radio skaraborg! Alltså denna gospelkör..... Den är underbar!!
Alla är så på och med!!! Jag älskar det!! Skulle vilja att alla någongång fick uppleva och vara med i en sådan gemenskap!!
7.40 var vi i direktsändning.
Jag tycker att sångerna satt perfekt!! Stolt ledare bugar och bockar!! Tack!!




Vi fick ett fantastiskt bemötande på radion. Vilken tekniker!! Fler sådana till världen!




Så nu kära vänner!!! Missa inte vår konsert till förmån för barn och ungdomar i Sri Lanka. Harmony Gospel, Himlakul (kören som Rebecka är med i) Gergana, Franz, Daniel Engman, Therese Andersson, Sören Frid, Marcus Lundqvist, Christina Karlsson, Helena Sköld och Dasum!!
Tidaholms kyrka lördag 20 okt kl. 18.00!! Hoppas att vi ses!!!




Jag fick hjälp av Helena att förflytta ett trumset igår kväll! tack vännen! det gick ju ganska bra;)
Gospelkörs övningen var intensiv!! vi hade ett glatt gäng på studiebesök! mysigt och roligt!!! när jag kom hem trött och glad sp möttes jag av mycket omsorg!! petter stöttar och uppmuntrar mig! Det är jag mycket tacksam för! tack!!!




Nu väntar torsdagens jobb och familjebestyr på mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar