fredag 5 oktober 2012

Efterlysning!!!!

Var är orken och energin????
Ring mig om ni hittar den....,
När klockan ringer på morgon(varför skriver jag klockan när det är mobilen som ringer?...
Då är jag helt slut.... Kravlar mig upp... Allt går så långsamt....
Längtar efter kraft och ork!!!!

Gospelkören gav mig energi i onsdagskväll!!! Tack för att ni kommer!!!
Det var verkligen otrevligt väder i onsdagskväll.... Så då passade vi på jag och Katrin och gå Ringleden på kvällen, 22.00 gick vi iväg!! Det Regnade och blåste!! Men det var skönt när vi kom hem;)
Tack Katrin!!!

Torsdagen var en sjukt lång mötesdag på jobbet! Gud vad jag är dålig på att sitta still länge!! Min kropp skriker - Rör på dig människa!!!
På eftermiddagen var jag så trött!! Rebecka hade fixat en överraskning tillsammans med morfar!


Tack älskade barn!!





Mysig stund med mina barn! Det är så häftigt nu när vi kan sitta och prata och Aron är helt med, och kommer med tankar, funderingar och åsikter!
Det blev en promenad även denna afton!!

Hoppas att snart orka träna!! Träna utan att hosta vore kul!!
Längtar efter att känna mig i form!! Dax att prioritera och satsa!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar