tisdag 9 oktober 2012

Hem

Hem..... Mitt hem.... Mitt hem får för lite tid av mig.... Jag MÅSTE göra något åt detta!! Måste prioritera annorlunda.... Ska göra upp en plan!!! Jag ska klara det!!

Idag har varit en sådär bra dag....
Inget stort som gått åt skogen, men många många saker som irriterat mig, och stulit massa energi!

Aron och Rebecka gav mig lite ny energi ikväll! Tack för det älskade ungar!!

Igår em och kväll var däremot väldigt mysig och energirik!!
Vi träffades hos Fia och åkte sedan iväg till ett otroligt fint ställe som ligger i Åsle! Där mötte vi Jenny! Jenny är en otroligt inspirerande tjej! Jenny driver butiken - Hem till mig


























Tack Sofia, Anna, Anki och Anita för en mysig kväll!!

Den här butiken är värd ett besök!! Åk dit!!!

Nu ska jag dricka upp mitt vin och avsluta dagens små projekt här hemma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar