onsdag 23 november 2011

Efterfest!



Lördagen började bra. Aron och jag skrotade här hemma, myste och plockade. Rebecka tränade gymnastik. När hon kom hem tog vi en tur på stan. Rebecka och jag övade lite medan Aron sov. Vi åkte sedan till Hjo för att sjunga på finaste lille Villes fest! Det var en namngivningsfest/ Välkomst fest! Ville har världens finaste och goaste Farmor Birgitta! Hon ställer alltid upp och finns där! Underbar helt enkelt!!

Sen bar det av hem igen, för nu väntade efterfest! Efterfest med Just Dance gänget! Tack Mamma och Pappa kom för att ta hand om våra godingar! Det var tredje helgen i rad....ja vad skulle vi göra utan er! Ni är fantastiska! Tack för att ni finns här för oss!

festen var super! Att träffas igen var roligt! Hoppas att vi kan ha en efterefeterfest oxå, så de som inte kunde komma i lördags har en chans att vara med! Här kommer några bilder från kvällen.... Av den lite sämre sorten kvalitéts mässigt men för minnet är de helt perfekta:)!





Min stört sköna Dansguru Erica! ses i helgen!







Låt mig få presentera Gunnarsson! The one and only!






Här sitter Jenny en av de vackraste invånarna i Tidaholm!





Tequila Emma, Bollywood Carro och Jungle Amanda!





Här sitter de som ni kunde höra en inspelning med från ett kök, förra tisdagen på bloggen. Vi alla tre älskar musik och körv är inte så dumt det heller;)!
jag tänkte bjuda på en liten musik och sångstund med dessa Herren och mig... En liten tribute till alla Just Danceare..... men den ligger på iPhonen, så jag ska bara ;)......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar