lördag 12 november 2011

På jakt efter inspiration....


Jag förstår inte att det är november..... I min lilla hjärna känns det som Emmelie just fyllt år och att kräftorna fiskas för fullt..... augusti alltså.... Men så är inte fallet.... Det Är november! Igår var det lite kallt.... det var lite frost.... Jag vill ha snö!!!! Vinter vad jag längtar efter dig! Jag älskar alla årstider, jag älskar när de är vad de förväntas vara oxå! En man från Sardinien lade igår upp en bild på fb, när han badade! Det är bu oxå lockande;)!

För att hitta inspiration och för att försöka komma ikapp i hjärnan så åkte jag till Falköping och Osterian! Där är det jul!


Igår var det ruskigt dimmigt! Här är kort tagna från bilen mellan Tidaholm och Falköping! Man såg inte långt framför sig! Men vackert på sina ställen!





Ska dessa hänga i vår gran i år?


Eller några av dessa.....














Jisses vad mycket fint det finns...





Mycket jul är det här :)





Kul variant!


Efter att strosat runt bland alla julsaker så var det dag för fika!





Mysigt!


Christina, Amanda, Rebecka och Aron!


Världens finast och goaste Christina mötte upp i Falköping!


Här är vi!











Dax att be ge sig ut till Bilen och styra mot Tidaholm och affären för att inhandla lite mat till kvällen...





Aron vinkade hej då till Tomten och sa - Välkommen på julafton och ta med julklappar med Mac, traktorerna och Blixten!

Väl hemma bakade vi pizza....






Med mycket gott på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar