fredag 4 november 2011

Konstig fredagskänsla

Ja vanligtvis brukar fredagskänslan alltid vara så där avslappnad och skön.... Även om jag jobbar helger så är fredagskänslan alltid påtagligt skön!!!

Men idag..... Idag känns det som om fredagen bara är lång..... Jag går omkring och får inget gjort.... Lite där, lite där.... Men inget samlat grepp alls!!! Gah!!! Kan inte klockan bli genreps dax!!! Den här dagen är en plåga!!! Borde nog gå igenom lite steg....
Fast jag kommer ju inte ihåg alla....

Nej nu gör jag nått jag kan! Nått som jag är riktigt bra på!!! Hänga tvätt;)!



Petter jobbar på!


Kommer att bli bra det här!


Den här rosen blommar fint i vår trädgård idag! Helt fantastiskt blommor som blommar i november i sverige! Förra året var hela vår trädgård gömd under snö i november!

Tvätt var det:)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar