söndag 13 november 2011

Tröttsamt att hjälpa tomten....



När klockan ringde var jag mer död än levande.....
Katrin och Krille kom och hämtade oss kl.8
Mamma och pappa hade då redan anlänt till oss!! Tack snälla för Att ni alltid ställer uppför oss!

Så här såg det ut när vi var färdiga...



Sjukt mycket grejer...... Tycker att det är lite kluvet det här med julklappar.... Ärligt talat så skulle jag vilja säga att vi hoppar alla julklapparna i år.... Men det kan jag inte.... Kan ju inte ens dra in på dem.... Får fundera på det här....



Vårt lilla kvitto... Längst upp ligger en Dvd....



Så här trött är jag nu.... Rebecka somnade i soffan bredvid Petter.... Vi får fira farsdag imorgon.... Hon gillar att fira! Så hon var nog lite missnöjd Med att vi varit borta hela dagen, men nöjd och förväntansfull över att vi hjälpt tomten idag:)! Nu ska jag avrunda dagen och snart få lägga huvudet på kudden.... Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar