söndag 13 november 2011


Hoppsan hejsan vad denna helgen gick fort! Igår var jag hemma! Hemma och helt ledig! Ja, jo jag var ledig förra helgen oxå men då var det ju dans både fredag och lördag... Igår var jag hemma och bara var!! Det blev inte mycket gjort men jag kände att jag behövde det!! Nu är det nya tag igen.. Snart ska det vara pyntat och klart här hemma.... Får alltid lite panik inför advent.... Så mycket som ska göras... Men så mysigt!!! Igår var vi på fest!
P-A firade sin 30 års dag på Tidaholms stadshotell! Vilken fest!! Tack vi hade så roligt!!

Med dessa bilder vinner jag nog ingen fototävling med.... Men de får mig att minnas:)



P-A och Caroline!




Sofia tog med sig Aron till köket.... Där fanns det glass! Tack snälla Sofia!



Aron och grabbarna!



Aron knäcker extra i baren... Han är snabb, bestämd och företagsam;)!



Här dansas det!!




Rebecka och P-A buggar! Det gick undan kan jag lova!







Tjej mingel!




Morbror Andreas bjöd sina syskonbarn på en god, läcker och uppskattad drink! Tack!



Trötta och glada gick vi hem i natten genom vår lilla stad! Nu väntade det några timmars sömn innan det skulle bli Dax att hjälpa tomten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar