måndag 14 november 2011

Nu ska det provsmakas;)

Jag och Aron tog oss en promenad ikväll. Vi började med att göra några ärenden i några av våran stads affärer! Har ni inte varit på shoppingtur till Tidaholm så gör det!
Vi var på Systembolaget för att köpa glögg och hämta vin som jag beställt!


Jag har ju redan smakat på Blossas glögg 2011 Arabica, och jag gillade den skarpt! Ikväll är ska Petter få smaka!


Jag köpte oxå en flaska glögg till pappa - Lucia! Hoppas den smakar pappa!!

Jag hade beställt några flaskor rött vin från älskade Sardinien!! Det finns inte så många viner från Sardinien på Systembolaget... Men personalen i Tidaholm är duktiga på att hjälpa till att leta och söka efter det man längtar efter! Om du som läser detta har något bra vin från Sardinien så skulle jag bli lycklig om jag kan få ett tips!





Denna flaska kanske får vänta till i morgon....
Dax att hänga upp en tvätt och efter det värma glögg och läsa lite Italienska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar