måndag 21 november 2011

Då ska vi se....

Fredagens morgon gick i ett rasande tempo.... När Alla fått frukost, borstat tänderna och fått på sig kläderna, nu lät det som jag hade 10 barn... Men det var mig och mina två barn jag pratade om;) och Rebecka gått till skolan så började jag förbereda lunchen. Sen var det Dax att lämna Aron på dagis vid 9.00 till jobbet och hämta lite noter. Nu var det åter Dax att sjunga på en begravning..... Vi fick säga hej då och tacka för en mans liv. Denna man borde fått några år till.... På tok för ung! Så alla ni som läser det här..... Skjut inte upp allt till sen..... Det kanske inte finns nått sen! Lev det liv som ni fått! Det kan ibland vara tufft, näst intill outhärdlig! Men det går alltid att hitta nått positivt och fokusera på det!


Glöm aldrig att DU är ÄLSKAD! Och DU DUGER!!!

Mitt liv har inte alltid varit lätt.... Sjukdomen som jag bär på finns där och påminner mig om att livet inte är självklart! Jag vet inte hur jag ska skriva detta.... Så det inte låter dumt.... Det klart att jag mer än gärna skulle vilja vara helt frisk.... Men jag tackar Gud för erfarenheten jag har fått i och med min sjukdom. Människor jag har träffat, sjukvården som jag fått, kunskapen om mediciner och om min kropp, den vill jag inte vara utan! Jag mår väldigt bra idag för att vara kroniskt sjukt och för att äta alla piller..... Denna erfarenhet och verklighet gör mig till en Lisa full av LIVSLUST!
Jag älskar att leva!!!!!!!



Snart kommer fortsättningen på min fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar