söndag 27 november 2011

Välkommen tillbaka!


Nu har vi ätit mat! Rebecka tände 1 ljuset och en härlig känsla av lugn spred sig här hemma! Alla är hemma och vi softar! Det händer typ aldrig här . Utanför huset är det full storm..... och REGN!! Jag vill ha snö.... Tänk denna storm och snö ;) Då hade världen varit rejält vit nu! ( ja ja... Det hade varit totalt kaos....) Nu ska vi strax gå fram till vår fina lilla stad för att titta på alla handlares Julskyltning! hoppas att vi inte blåser bort bara!







































Den här fina vita kreationen med 2 bruna ljus fick jag igår av Ingela och Rolf. Emmelie, Simona och Rasmus som ett tack! Jag blev jätteglad för den, men ni ska veta att jag hjälper gärna till med det jag kan utan att få nått! kram och Tack!






Det är advent! Det är advent!!

1 kommentar: