torsdag 3 november 2011

Heat!

Jag har en ny vän!!! Idag är detta min bästa vän;)



Jag har sjukt ont i nacken..... Ajajaj,... Min nacke är inte van att jag slänger med håret så mycket!! Idag var det full aktivitet på Dansverkstan!! Sista repetitionerna idag! Imorgon är det dax för genrep!!!
Nu är jag nervös.... Vill bara ha alla steg i huvudet och bara gå ut och dansa och ha kul. Inte räkna till 8 hela tiden...



Snack och skratt i foajén på Dansverkstan!



Färdig repad Caroline! Hennes partner Catarina higgins är i trygga händer!



Kära Erica..... Hon behöver
Mycket kaffe!!!!



Amanda och Lars!! Rackarns vad det svänger;)




Ska bli galet roligt att få se alla nummer på genrepet imorgon!!

Nu ska jag mysa och pussla med Aron.... Ska bara ta en dejt med min bästa vän idag! Heat;)

1 kommentar:

  1. Heatlotion är även en stor favorit i detta hem!
    Hoppas ni filmas på lördag - för vi kan inte komma... :-( Men jag vill ju SEEEEE!!!
    Håller tummar och tår för att man kan se det i efterhand på nåt sätt.
    Löcka te!

    SvaraRadera