söndag 6 november 2011

Ett stort TACK!!!

Jag vill från mitt hjärta säga TACK till alla mina fantastiska vänner!! Tack för alla sms, telefonsamtal och meddelande på fb! Tack alla ni som Igår var i Tidaholms Folkets Park och hejade på mig och Erica. Jag fylldes av en otrolig känsla!!! En känsla som jag är så glad att få känna!!
TACKSAMHET!!!!!
Tänk att jag, Lisa Carina Teresia Öhgren har så många fina människor runt omkring mig!! Det är stort!!!!
Kram till er alla! Ni är en del av mitt liv, Ni berikar mitt liv!

Alltså... Vilken otrolig vecka..... Jag gjorde det! Jag tog chansen ( Tack Judith för att du frågade mig) och fick så mycket!! Nya erfarenheter, nya kunskaper, ny bekantskaper och nya vänner!!
Alla dessa stört sköna människor som jag fått dela den här upplevelsen med. Erica.... ja du Erica!!
Du har inte haft det lätt..... Men jag lovar jag gjorde så gott jag kunde igår och hade hur kul som helst!! Du är grym!!! Jag hör din röst i mitt huvud än....
Whom kha, Whom kha, sit sit sit.... ( jag hör oxå Sandra Gunnarssons röst.... hon instruerade i rummet intill.... måla måla hjärta, gräv gräv Tick Tack! )


Erica - Jag är glad att fått lära känna dig! Jag hoppas på många kaffestunder med dig och ser fram mot en fantastisk kväll den 19 november!!! Jag gillar dig skarpt! Du är stört skön, ung ;) och Vacker!! Ta hand om dig! Jag önskar dig allt gott i det du gör och den du är! Bless U babe!!


Sandra Jonsson- Du stört sköna twist med Hur snygga ben som helst tjejen.... Vi får höras.... vi behöver ju ladda lite inför den 19 november....psykiskt...;)!
Jag tror att vi inte gjorde nått som vi inte fick igår;)..... Ingen har sagt nått i alla fall;)!!

Grattis och jubel till fantastiska Sören och Emma som vann med en otrolig disco dans och alla ni andra! Vilka nummer.... Jag bara ler! Jag väntar på att få titta på filmen som Judith ska klippa ihop:)! Idag har jag känt en längtan att få se speciellt ett av numren...

Jag blev igår så berörd av det. Jag fick gåshud och tårar i ögonen! Hela jag fylldes av värme och lycka när jag såg er dansa.......



Danslärarnas dans till Adeles sång Someone like you!
Ni var så vackra!!!!!! Ni gick rakt in i mitt hjärta! Så proffsigt och så berörande!! Om det är någon som filmat detta nummer med någon mobil så skulle jag bli så lycklig om ni skulle vilja dela med er av det till mig!

Jag har inte så många bilder från gårdagskvällen...  Men de jag har delar jag givetvis med mig av;)!

Än en gång TACK!!!!!
Den sötaste Nunnan i stan packar ihop alla sina prylar för att åka till brygget och dansa på borden! Ska bli så fantastiskt roligt att få se dig göra det igen den 19 november ;) !




Sandra lånar gärna ut sin mössa om hon hittar den.... Om någon har en aktuell almanacka över så ge den till Sandra så hon vet när hon ska va i Norge och Packa boxar och när hon ska till Labbås och liva upp allt och alla här ;)




Slapp och go stämning efter dans och mat! Inga ledsamma miner här inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar