fredag 16 december 2011

Låt mig få presentera Pepparkakskungen!

Mina älskade föräldrar! Vad gjorde vi utan er? Ni ställer alltid upp och ni är så OTROLIGT generösa... De ni hjälper och gör för oss skapar guldkant på vår tillvaro!! Tack för att ni oxå alltid är med på Rebeckas konserter och uppspelningar! Det betyder massor för henne! Ja Arons uppsjungning oxå förstås, inte så många än dock;)! Är så tacksam för allt ni gör!! Tack!!!



Pepparkakskungen - Han heter Ingvar Jansson och är min Pappa! Han bakar Pepparkakshus på löpande band och han fyller på vår pepparkaksburk när man kan ana botten;)! Han gör sitt bästa att lära upp Rebecka. Det gillar jag!! Tack för alla pepparkakshus genom åren!! JAG ÄLSKAR DEM!!


1 kommentar:

  1. Du har "goa" föräldrar. Jag längtar så efter att få träffa dem igen. Det var så länge sedan. Krama dem från mig. Marianne

    SvaraRadera