torsdag 15 december 2011

Igår, idag, imorgon

Känner att jag inte orkar skriva så mycket just nu..... Många tankar som flyger och far. Orkar inte strukturera dem just nu! Igår var en härlig dag! Jag fick mycket gjort.... Sånt där som man drar sig för blev till och med gjort:)


På kvällen var det dax för Konsert med Kulturskolans duktiga elever och fantastiska lärare! TACK för en fin konsert!


Efter konserten fick vi sällskap vid kvällsmaten! Tack för en trevlig stund Helena, Marianne Zelal, Christina och Andreas!



Idag var det Luciafirande på familjecentralen! Massa söta små Lucior,Tärnor, pepparkakor och nissar!


Här ser ni en trött liten tärna!


Här kommer en bild från Luciadagen! Aron behövde lite pepptalk innan det var dax att sjunga;)!


Kul väder i Tidaholm igår.... Not.... Så grått!! Regn och snö...,




Igår fick jag en bild från Sardinien och idag fick jag ett telefonsamtal från Raimondo och Franco! Åh.... Vad jag vill kunna prata Italienska!!!! Det skulle vara lite lättare att prata med vännerna där då!! Där hade de 21 grader... Lite skillnad! Tack för att ni ringde!!!

Nu ska jag sova! Imorgon vill jag vara full energi och få massa gjort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar