söndag 11 december 2011

Stort!!!!


Det är stort att jag får umgås med så många fantastisk människor! i onsdagskväll var det dags för Gospelkörens årliga Julfest! Tusen Tack Mats och Maria Gyllensvan för att vi får komma till Ekeberg och sjunga och ha roligt tillsammans!
sist jag var där på Ekeberg var när vi hade en liten körfest under Körfestivalen i maj! Då var vi 160 st och det var vacker försommar! Nu var det bara vi och vacker vinterdag!

Jag trivs så gott i Gospelkörens sällskap! Jag hade verkligen en fantastiskt rolig kväll! Ni sjöng bra oxå;)!

Här kommer ett gäng bilder från kvällen.... Dock är de verkligen urusel kvalité på dem! Två orsaker: 1, lite svagt ljus. 2, jag skrattade så mycket så jag kunde inte hålla still telefonen;)





Från bilen. Snöflingor singlade ner! Så mysigt!











Jessica organiserar alla julklapparna!








Allt är så fint inrett på Ekeberg! Det är så smakfullt och hemtrevligt! Här är Marias garner! Visst är det vackert?











Knytis Julbord! Smakade väldigt gott!









Mmm





Lite frågesport! Tack Lotta!









Äntligen så kom han!!! TOMTEN!











Dax att blåsa ut ljusen och gå hem! Tack för en rolig och mysig kväll! Längtar redan till nästa års Julfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar