tisdag 6 december 2011

Jaha:)

Då var denna tisdag snart slut! Jisses vad dagarna springer iväg! I morgon laddar jag för övning med Himlakul och konsert med Gospelkören på Ekeberg! Välkomna dit kl 19.00! Glögg och sång! När vi sjungit färdigt så blir det lite julfest med Gospelkören! Knytis julbord! Tomten kommer oxå;)!!

När jag gick till jobbet i eftermiddags var jag lycklig i hela kroppen! Så vackert!!








Luften är så hög! Det glittrar!!

Kvällen var full av sång! Först i kyrkan och sedan övning i kyrkans hus!


När övningen nästan var färdig fick jag ett sms från Petter vi hade besök hemma! Så jag skyndade mig hem!





Emil och hans föräldrar och hund var här! De kom förbi för att fira tomtens namnsdag! Nickolaus!


Lisa och Morgan! Ni är ju bara så underbara! Tack för gåvor och tack för besök!!

Skönt att få lägga ännu en bra dag till handlingarna!!

Sov gott!!

1 kommentar:

  1. ÅH nu blev jag SJUKT avundsjuk! Guuud så sööööt! Och väldigt lik sin busiga pappa! =)
    Måste se till att träffa lillkillen snarast möjligt!!!

    SvaraRadera