fredag 23 december 2011

Så mycket kärlek!!

Jag har alltid varit kräsen när det gäller granar!!

Det hänger alltid samma saker i granen.... Inget barnpynt och inga trender kommer och rubbar mina röda kulor, glitter på längden och halmprydnader;)


Tack Almgren för hjälpen att fixa och köra hem denna fina gran!

Nu i år var det dax att införa nya traditioner.... En gran till ska ta plats här hemma!! På övervåningen i vårt nya rum! Jag funderade länge på vad som skulle få pryda den.... Var i Falköping och hittade massa fint..,. Vitt skulle det vara!! Allt annat i det rummet är vitt! Men... Jag har lagt det pyntet på nått bra ställe.... Phu... Typiskt mig:(!

Min fina vän Sara skickade mig ett paket på posten....


Sara har gjort paket och stjärna till mig!! Underbara du!!


Världens bästa Christina köpte den här fina kulan åt mig! Den har en fantastisk tyngd! Tack!!

I den här granen hittar man oxå


En liten silverklocka som jag alltid haft... Den har plockats upp av mig varje år och alltid haft en hedervärd plats!


Den här fina skridskon har Rebecka fått av min snälla moster!


Den här fina tröjan har vi fått av Saras Moster Mick, den är från London och jag tycker att den är så mysig!

När vi kom hem från ett mysigt fika idag vid lunchtid så fanns det ett paket på vår trappa med ännu mer pynt!!! Utan avsändare....


Tanken gick direkt till Sara! Stämde fint! Sara tack för att du är du och att du förgyller min tillvaro! Jag önskar dig evig lycka! Tusen Tack!!

Nu står den här, vår gran nr 2 som vi fått av våra vänner Katrin och Krille! Tack! Underbart att ha en gran som är så fylld av kärlek och omtanke!! Tack!



1 kommentar:

  1. ÅH, vad vacker den blev! Jag är så glad att jag fått bidra till den lite. KRAM <3

    SvaraRadera