fredag 2 december 2011

Det är typ magiskt;)

Att se barnen öppna sina kalendrar är lite magiskt!





Det är ju "tur" att dagarna går så fort så att de vackra motiven kommer fram igen!








Så här mysiga och Goa var Aron och Rebecka när jag städade i eftermiddags! Idag har min moster och morbror kommit hit från Karlstad! De ska vara här tills på söndag! Imorgon ska vi gå på Lions Julmarknad och jag och Rebecka ska sjunga med våra körer kl.12.00 på torget! Dagen har varit bra! Lite jobb och mycket tid hemma!


Det börjar lukta hyacint här hemma nu;)! En efter en slår ut! Underbart!


Den här fina blomman fick vi av vår goaste vän Helena!! Tack!!


Jag önskar er en fin helg och härlig 2:a advent!
Jag Myser vidare i soffan och tar det lugnt! Det ni ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar