måndag 12 december 2011

En helt vanlig dag på jobbet;)

Här kommer några bilder från min dag på jobbet! Jag har ett varierande och roligt jobb! Ibland när det blir lite väl mycket på jobbet, önskar jag att jag jobbat på ett jobb där man gör samma sak varje dag och där någon säger till mig vad och när jag ska göra saker..... Men dagar som idag..... Då älskar jag mitt jobb!



Fina ljus Ellinor och Sanna hittat!











En blyg gosse! Sören!



Min Chef Agneta och organist Gergana!







Stalledräng Leif!



Jag och Peter



Undrar just vad Rebecka tänker om mammas jobb och kollegor?



Tomten vilar sig i form!!



Här är det allvar!! Nu är det på riktigt!



Luciatåget var verkligen på topp!! Bocken Gusten var med!!



Lucian Magnus Hedström var på topp;)




Välförtjänt fika efter vårt framträdandet! Mums...mycket fika var det ja;)



Mmmmm pepparkaksmuffins....



Sötaste Lucia tåget idag!! Öppet hus gruppernas Luciatåg! Så söta! Kommer mer bilder inom kort;)



Tidaholms kyrka !


 
 

Där ligger hon- kyrkan dit ingen går.... Eller??? Tänk att Torgcafet har fått in ca 100.000 kr på onsdagsförmiddagarna under året, någon måste alltså varit där och fikat:)! Idag var vi 100 st i kyrkans hus för att fira Lucia! Jodå... Några går ändå till kyrkan! Å jag tycker det är så gött!! Gud bryr sig inte om hur, när, eller hur mycket du tror! Han älskar dig gränslöst ändå! Tack för det!!!



Nu nattar jag barn.... Går sådär... Tomten och Aron kom överens i kväll.... Men jag får upprepa denna mening tusen gånger
- Tomten kommer inte hit ikväll, han kommer först på Julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar