söndag 4 december 2011

Efterarbete, Farväl, kalas och sång



Det är 2:a advent idag och min moster och morbror har åkt hem till Karlstad efter ett kort besök hos oss! Idag var det återigen dax för mina... (eller ja de är väl inte mina... men... ni förstår vad jag menar) körer att sjunga igen! Igår utomhus i ösregn och kyla idag i ett Ridhus och kyla! Tack för att ni är med på alla dessa galenskaper!! Gospelkören och barnkörerna sjöng fantastiskt bra idag! Tack till alla er som hjälper till runt detta lilla projekt!! Det är mycket att fixa, eller snarare massor att fixa! Bengt-Åke har fått jobba hårt idag!! Käre värld! Hoppas att alla som var där fick till sig något, känna lite julstämning och att ni som köpte lotter gjorde en god gärning! Pengarna kommer att gå till Nunnornas verksamhet i Polen!! TUSEN TACK! När stallet var tömt på folk och djur, så var det bara att röja upp! På klippet ser ni ett fantastiskt teamwork för att få alla stolar på plats igen:)

Ikväll har vi oxå firat min, Petters och Arons födelsedagar och Rebeckas namnsdag samt Malins dopdag!!
Ja jo... jag fyllde i april, Petter i maj och Aron i Juni och Malins dopdag var i november... Men dagarna och veckorna... ja va tusan månaderna är ju så himla korta nu  för tiden;).
Tack Malin, Mikael och Sara för en mysig kväll och tack för alla fina presenter!
Nu ska jag avrunda Kvällen........... sova... och försöka mota bort mitt halsont:( .... inte nu!!!!
Natti natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar