lördag 3 december 2011

Konsekvens:(

Jo.... Grattis alla som förbannar snön! Nu fick vi en asful dag i december! Regn, blåst och julmarknad!!! Stackars alla Lions medlemmar som får slita från väldigt tidig morgon till sen kväll! Stackars alla knallare som får stå ute i ösregn och sedan när de kommer hem får de packa upp allt för att torka alla prylar!

Men alla som förbannar snön, le le le och hoppas att ni hade det riktigt mysigt ute i regnet idag!

Men Gospelkören och barnkörerna gav inte upp inte! De sjöng på i ösregn och blåst! Jag stod glatt och dirigerade ute under regnet..... Nu torkar jag noter:(


Värmeljus får ligga mellan bladen....


Blött och trasigt.....


Här har vi noter på rad! Hoppas att de torkat tills imorgon... Då ska de användas igen!
Jag fick välta på notstället en gång för att tömma det på vatten! Det här lär vi inte glömma;)! Tack alla tappra själar som stod och lyssnade på oss! Det ni gjorde idag var att visa KÄRLEK!!! Tack!!!!






Det var nog inte superkul att va dansare idag heller! Men tusan vad duktiga de är!

Just nu här hemma så pusslar atom





Pussla är livet!
Rebecka ligger och myser i soffan. Vi har varit på kalas hos lillebror och Christina. Andreas fyller 31 år imorgon! Hurra hurra hurra hurra!!!

Jag hämtade mamma innan vi skulle åka till Andreas, då när jag kom in i mor och fars hus så kom det en fantastisk doft till mig.... Alla husen doftade fantastiskt...


Pappa har gjort några hus i år oxå! Imponerande!!


Mys..... Vårt hus är klart! Nu ska vi bara göra plats för det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar