lördag 17 december 2011

Jobb, vårdcentral och godis

Ja.... Dessa underbara mornar!! Jag, Aron och Rebecka myser i soffan till Julkalendern! Mörkt, lugnt och mysigt!! Sen var det skola, dagis och jobb som väntade! Jag hade massa småsaker att fixa, ärenden hit och dit! Det mesta fick jag klart:)! Sen har resten av dagen gått i ett rasande tempo!


Aron läser böcker, de han fått i adventskalendern!!

Vi tog en granletar tur i stan.... Gick sådär! Granarna är för små:(
Sen har jag försökt att få iväg lite julkort... Gick sådär... Men kanske kan jag bli klar med dem i helgen!

Jag fick ta mig en sväng till vårdcentralen sådär 10 min innan de stängde!! Har kliat så in i vassen på halsen, ryggen och ansiktet sen igår!! Nu fick jag nog!! Petter puschade på... Åk!! Hela natten låg jag och försökte att inte klia... Fick träffa läkare. Han visste inte vad det kom sig. Men jag fick en superdos med betapred och tabletter som stillar klådan. Nu har rodnaden försvunnit och man kan bara se några få utslag. Det känns just nu bara som att ha på sig en tröja som kliar! Så i natt kanske jag kan sova... Om jag kommer i säng ;)

Sen kom Christina! Middag och julgodis stod på kvällens program! En kola blev för hård och en annan för lös;)!! Anna och Tilde gjorde oss sällskap oxå!





Inte fullt lika kaosartat som förra året! mindre sorter ikväll och mer mat:)!


Lite mys hann vi med oxå!


En sort:)



Nu ska jag jobba lite!! Noter som ska fixas:)! I morgon är det Genrep inför söndagens Julton!! Två konserter, vulkans musikkår, körerna Himlakul, kyrkokören och Gospelkören och instrumentalister! Härligt!!! Kl. 8.30 ska jag vara i kyrkan! Så nu får jag nog jobba klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar