tisdag 6 december 2011

Underbar morgon!!

Att sitta och titta på Tv julkalendern med Aron och Rebecka är bara så mysigt!! Deras glädje över paket och choklad kalendern är fantastisk! Idag var det dax för Rebecka att få vaccin! Aron var orolig för henne! Söta lille grabb!! När Aron öppnade dörren ut idag utbrast han- vad vackert det är mamma! Titta! Han har ett gediget ordförråd;)

Aron och jag tog en promenad till dagis idag! Vilken lycka!! Att ta en promenad med en lycklig Aron är ljuvligt!!! Vi vinkade till Sofia och Vidar på vägen! De var i sitt fönster på 3dje våningen!

Aron försökte berätta att för dem att det var massa snö och att det var JÄTTE härligt. Han sa oxå att han skulle gå till dagis och leka med Elliott! Jag förklarade att de inte kunde höra honom,

Aron svarade- Jag vet det mamma! Vidar och Sofia är inne och jag måste gå in dit först, då hör de. Men det hinner vi ju inte nu mamma!

Så fortsatte vi vår promenad!


















Jag älskar det här!! Jag mår bra i mitt vita vinterland!! Nu ska bara min onda hals läka.... Mycket sång idag och imorgon.... Som tur är jag inte hes! Har bara ont!!












Ser ni fåglarna på himlen! Nu åker de och firar jul någon annan stans! Trevlig resa och välkomna tillbaka!!



Nu får det bli lite kaffe, saffransskorpor och jobb under en filt och lite tända ljus!



Bakade dem igår.... Så goda!!!








See u!!

1 kommentar:

  1. Jaha, det var DET han sa. Lite svårt att uppfatta ;) Vi får ta och ses snart, utan fönstret emellan..

    Fia

    SvaraRadera