måndag 7 mars 2011

Blir inte alltid....

Som jag tänkt!

Igår när jag dammat lite skulle jag skriva ett inlägg och lägga upp lite bilder....Sket sig....Internet var inte samarbetsvilligt alls:( !

Nu varken orkar jag eller ska blogga!!! Jag måste sova!!!! Min röst är helt kass!! Den bara måste bli bra! Jag känner mig så handikappad utan en fungerande röst. Jag blir faktiskt lite rädd oxå....Vad händer om jag bara kör på...Förstör jag den då? Den är ju lixom lite bra att ha i mitt jobb!
Imorgon har jag bara några måste saker...men ska vara hemma och försöka vara tyst! Önska mig lycka till;)!

Dagen för övrigt har varit toppen! Aron har varit med mig på jobbet en sväng...Min lille prins! Rebecka har haft en kompis här...så underbart att höra fnitter och skratt från dem! Min lilla prinsessa!
Rebecka & Aron - Jag ÄLSKAR er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar