söndag 27 mars 2011

Det sket bara te....

Hej och hå...
Petter och jag gjorde en liten koll i våra almanackor för att se vad den följande vecka har att bjuda på ..... Skojar du !!!! 28 mars imorgon... Hur blev det så? På fredag är det 1 april..... Vår sjukdomstid här på torggatan tog inte bara energi och kraft från oss utan även dagar ....

Ja ja... Huvd dtupa iet bara...

Dagen idag har jag tillbringat i tvättstugan. Försöker att röja så smått överallt.... Så tråkigt... Men så gött när det är gjort!

Idag känner jag mig frisk! SÅ SKÖNT!!!!
Jag tog mig en liten kort löp runda på morgonkvisten. Så skönt att komma igång igen... fast jag flåsade rätt bra.... Ja ja... skam den som ger sig... Ska tillbaka och det helst NU!

Ord som sammanfattar dagen:
kallt, blåsigt, taco paj, Hujedamej, hallon paj, kläder, sopor, Hujedamej, fil, disk,Hujedamej, Färjestad, ord, längtan, goa ungar, Hockey, Hujedamej, Underbart, sommartid och snö

Sova lite kanske? Imorgon ska alla upp tidigt! Alla till sina ställen!
Jag ska ha ett möte kl 8.00 troligtvis..... Om inte Maria och Peter får åka in och föda barn förstås;)

Ikväll ska jag be en extra bön till Gud! - Ge Linda kraft, lugn, kärlek, trygghet, och framtidstro..... Amen

Läs gärna Lindas blogg, jag länkar till den under mina favoritbloggar ..... Hon har det tufft nu:( !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar