fredag 18 mars 2011

Imorgon missar vi....

Fika och träff med goa vänner!! Fia och Isolde har bjudit ett gäng hem till dem på fika! Mysigt! Men Aron har hög feber, och jag är inte heller helt frisk än! Här hostas det och vi brukar alvedon allihop!

Men idag har jag äntligen varit i Skövde och fixat nytt pass! Skönt!
Får hämta det om ca 1 vecka! Nu återstår det bara att fixa pass åt Rebecka och Aron oxå!
Vi funderar på att åka iväg fram i höst. Det vore så mysigt!
Ja, jag får ju möjligheten att se delar av Sverige från ovan när jag flyger iväg iväg den 16 april!
Det ska bli roligt!

Laila, Rebecka och jag tog ett varv i några affärer på Elins Esplanad! Blev några inköp! Lämnade Rebecka och Laila på ett fik och sprang omkring som en tok för mig själv! Vi kom hem till dukat bord, färdiglagad mat, på fyllt vedförråd! Tack, Petter, Mamma och Pappa!

Dax att dricka upp mitt mousserande vin och hosta mig igenom Parlamentet och Nyheterna i väntan på Lets Dance och Carola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar