tisdag 15 mars 2011

Möten...

Så kan man sammanfatta min dag! Planeringsmöten! Framtiden kommer att bli bra;)!
Idag har jag spelat piano för första gången på väldigt länge....Det är dax att börja öva....Var så längesen, ja..jag hade ju ett dop som jag spelade på för 2 veckor sedan...men innan dess var det ca två år utan pianospel för egen del...efter jag spelat så var vi ett gäng som åt kvällsmat tillsammans i kyrkans hus! Jag tycket att det är roligt att träffa människor och att sitta och prata om allt och inget!
Får en ny chans 5 april...en liten bit av Himlen...Det var det som var i kyrkan ikväll med en kvällsmacka i kyrkans hus efter.

Nu ska jag avrunda denna långa dag.....

Petter får vara hemma en dag till med våra godingar! Aron är pigg nu...men inte Rebecka...Hon kommer att missa kören imorgon....Aj, aj...
På Torsdag kommer min moster Laila hit från Karlstad! Det blir mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar