onsdag 23 mars 2011

Sparar på diskmaskinstabletter


Jippi...Jag har inte gjort av med en endaste diskmaskinstablett på flera dagar.... Idag var det två grabbar här för att pyssla om vår diskmaskin... trogen vän sedan 8 år tillbaka...Helt sjukt 8 år sedan vi blev ägare till det här huset... ja, ja ... de kunde inte hitta nått fel så de tog med sig maskinen till verkstaden... Känns inte som det var positivt?! Vill inte köpa en ny.....Men vill ha en... Det är ju SJUKT tråkigt att diska... Min mamma hon ÄLSKAR att diska.... Kunde väl fått ärvt lite av den kärleken, men inte då....'
Pappa har varit här på eftermiddagen och hjälp oss klippa lite fruktträd. Tack!
Ute i vår trädgård är det allt utom snyggt just nu...Hoppas våren slår igenom snabbt! Vill ha grönt!!
Rebecka har idag varit med farmor och farfar på Stengärde och sedan har hon haft Innebandy avslutning! Så hon har var nöjd med sin dag!

Dagen idag har varit bra på många vis! Känner mig på G! Orkade jobba! Skönt! Har fått många saker gjorde idag.... Som lixsom hängt över mig lite... Men som sagt nu tänker jag långsamt men säkert jobba mig igenom alla måste högar som samlats sig överallt.....
Jag har haft en galet rolig kväll! Naturligtvis var det Gospelkören som gjorde den! Monica fyllde år idag. Så hon bjöd hem hela kören på kaffe och tårta! Underbart mysigt! Vi övade sedan där oxå! Härlig och go känsla! Tack älskade kör för att ni berikar mitt liv! Saknat er när jag varit hemma! KRAM

Aron är inte helt bra än.....Inte jättehög feber men väldigt hängig... Vill bara mysa och sjunga... Älskade lilla Plutt! Hoppas att hans krafter återvänder under morgondagen. Imorgon har vi fått ta in all hjälp vi kunnat hitta. Både Petter och jag måste jobba.... Ja.. hade vi inte löst det på något vis så hade vi ju naturligtvis fått vara hemma.... Men först kommer mormor hit och byts av, av Petter som lunchar tills farfar kommer som stannar tills farmor Bibbi kan komma. hon stannar tills jag kommer hem! Tack för att ni ställer upp!

Nu ska jag gå upp och sova... Somnar till ljudet av Arons snarkningar... Stackars liten är täppt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar