måndag 21 mars 2011

Gör så gott jag kan....

Vi fick en fin bukett med tulpaner av mamma i Torsdags! de har vi verkligen njutit av....Har ju knappt varit utanför dörren sedan dess....
Aron och jag var ute och gick runt huset igår eftermiddag. Solen sken och fåglarna kvittrade. Då fann vi några små alldeles underbara snödroppar! VÅREN är verkligen på G!
Nu lägger jag in den hösta växeln.... Imorgon kl 07.00 åker jag till Stockholm på kurs över dagen!
Kvällsmaten bestod av mycket c.vitamin;)! Mango, äpple, citron, honungsvatten, alvedon och Citron! Nu väntar bara lite hostmedicin och sen ska jag gå och lägga mig tidigt! innan 22.00 ska Lisa fisa va i säng!
Aron mår inte bättre tyvärr. Fortfarande 40 graders feber. Petter är inte heller på G även om febern har gått ner 1 grad, från 40 till 39! Det är inte mycket med Fam Öhgren!
Hoppas att de får en mysig dag här hemma imorgon och att jag orkar med resan till Stockholm imorgon, med goa arbetskompisar ( Lena, Magnus och Emma)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar